Friday, July 11, 2008

mungkin bukan yang terakhir..

mungkin bukan yang terakhir..

lusa, (12 july 2008) aku akan ke tempat idaman aku selama ini. tapi, tak tau la sama ada aku akan mendaftar sebagai pelajar, atau pun pulang dengan hampa dan malu.

aku takut sebenarnye nie. memandangkan ade terlalu banyak kesilapan dalam borang yang aku isi tu. doakan semoga segalanya ok yek? aku nak sangat belajar kat tempat tu. serius!

ok la. tapi, seandainya aku ditakdirkan untuk berada di rumah buat kali terakhir,

aku pasti akan merindui semua benda yang ada kat uma nie. especially, bilik aku yang giler best tu. pasti aku akan merindui suasana menonton tv d blik gelap pada pkul 12.30 samapi 2.30 pagi. rindu nak bangun lambat2. rindu rase nak sepahkan bilik tahap majlis perbandaran **bak kata ibuku yang rawkz!!** rendu nak kacau adek tyme dy balik uma.

n musty la aku akan merindui :

incik ayah.

xde lagi masakan ayah yang dapat aku makan. xde lagi tengahari bersama ayah. ayah pon xpayah hantar aku keluar berdating dengan suha lagi da. xperlu lagi dengar aku merengek nak mintak topup setiap minggu. ayah pon xde da dengar aku komplen yang berat aku da naek la, itu la ini la. ayah pon xkan dengar aku gelak berdekah-dekah pasnie sebab uat lawak dengan ibu. ayah pon xperlu lagi la risau tengok anak dara dier nie asek bangun n tdo lamabat sebab menghadap komputer nih. n jgn rsau ayah, bil eletrik ayah otomatikly akan turun bulan nie! ayah, jaga ibu leklok taw. ibu slalu sakit2 tu, ayah tolong tengok2 kan ibu eh?

incik ibu.

ibu xperlu lagi rase geram sebab tyme balik rumah, hanya ade nasik je. tapi makanan xde. hee~ juga, ibu xperlu risau anak dara dier masih hanya taw masak sambal saje setelah 7 bulan duduk d rumah. tapi, aku mesty rindu nak buat lawak dengan ibu. nak kenakan ayah kaw2 pnye. hahahahahha. gelak same2 sampai rase macam nak pecah perut. sembang2 dengan ibu tentang kawan2, tentang semua benda. buat luahan perasaan. berangan macam mana bakal menantu lelaki ibu. cerita sal boyfriend yang xpernah wujud. hahahaha. rindu la nak cerita2 dengan ibu nanti. ibu jangan lupa bawak kunci rumah. akak da xde, sape nk bukak pagar kat ibu ti. jaga ayah lek lok. jangan bagi ayah keje malam selalu2.

incik adek

adik kesayanganku. xde lagi acara aku back up kaw kalau kaw kena marah. pandai2 la kaw back up diri sendirik. kaw blaja rajen2 taw. jangan nak nakal2. jangan asek nak kopak duet ibu n ayah jek. mentang2 la aku xde, ti kaw shopping cam x engat dunia plak. ti, lau kaw plih baju, or jeans, kaw plih yang agak2 aku berkenan. lau kaw rse aku x berkenan baju tu, maksudnye, baju tu x cantek! ok? kaw makan banyak cket. badan kaw da naek. da makin kacak aku tengok. aku taw adek aku nie kacak, so kacak2 kan lagi la diri kaw tu ok?..kaw kalau xpaham apa2 subjek, amek je buku rujukan aku tu. buat latihan. berlambak2 harta untuk kaw aku tinggalkan. lagi satu, jangan malas nak sms aku. aku sentiasa gumbira untuk bermesej dengan kaw.

suha yayunk.

pasnie, xdapat la kite nak dating berdua2 an lagi. aku harap hubungan kita xkan terputus macam tu aje. lau kaw ade masalah, kaw kontek je aku. aku sedia membantu lau kaw ade masalh. aku xkesah. kaw kan kawan baek aku. n jangan risau, lau aku ade masalah, kaw tetap orang pertama yang akan aku carik. kaw jugak orang pertama yang akan dengar khabar gembira dari aku. teruskan misi kita untuk mencari skandal dan jejaka2 yang menawan kalbu. hihik! keep me up-to-date with ur latest skandal n affair. so, xde la kering idea nak bercerita time kite jumpe nanti. hati2 kat unisel ti taw. jaga diri. jangan mudah percaya orang. bukan semua orang baek. i love u so much gurl!


nemo gemoq

baby, i'm gonna miss u so much! i'll keep thinking bout u everyday. who gonna accompany me in bed after this? i'm gonna miss ur bytes, ur cakaran , everything! sape nak kejutkan i pagi2 buta semata2 u nak pegi makan n kencing kat toilet? sape yang nak teman i tdo pasnie? sape yang i nk kiss, yang i nak pelok?..baby, i wish i cud bring u there. i xsanggup nak berpisah dengan u. u jaga diri baek2 taw. jangan asek gado dengan kenit. jangan berak merata-rata, jangan kecik merata-rata. nanti kene marah dengan ibu n ayah. baby makan banyak2 taw. biar gemok. bru comeyl. baby kan comey. baby jangan garang2 taw, kalau orang nak pegang baby, baby kari. tapi jangan la cakar or gigit dorang. kesian dorang sakit. baby lau rindu i, baby g la kat bilik i. tdo kat atas katil tu. dok situ ari2 pon xpe. i xkesah. i sayang baby. i xkan marah baby. baby xpenah uat salah pon kat i. nemo, i sayang u sangat2!! muuuuAAAZZZxxxx!!!

No comments: