Tuesday, May 19, 2009

bagaimana mimi yana boleh jadi belle fanatics [dan siti rosma juga]

favourite pet 1 - siti rosma

saya tengah bercakap dalam telefon, tiba-tiba Siti Rosma buat aksi terkejut sambil memandu dengan tangan terangkat sebelah dan badan hampir tersandar ke tempat duduk.

habis bercakap dalam telefon, kami berbual ,

Siti Rosma : babe, tadi i terkejut.
saya : i nampak. kenapa?
Siti Rosma : i terkejut sebab tiba-tiba radio tu jadi kuat. i tak perasan i tengah kuatkan radio.
saya : BIMBO!!!!


favourite pet 2 - mimi yana

waktu ni saya, Siti Rosma, Mimi Yana dan kawan-kawan lain baru balik makan dari V4. kami singgah sekejap dekat kedai runcit dekat V4 tu. dah habis beli barang, kami keluar sebab dalam kedai ada ramai sangat orang.

Mimi Yana : weh, panas gel!~ [baca : g-elle]
saya : ha'ah sejak akhir-akhir ni memang panas.
Mimi Yana : dah lah dah lama tak hujan.
saya : betul betul. eh, mimi, kau tak tahu ke sekarang kan musim kemarau kat sini.
Mimi Yana : ye ke?

[diam sekejap]

saya : entah, mana lah aku tahu. kau percaya ke?
Mimi Yana : BELLE!!!!!


favourite pet 1 dan favourite pet 2

ini waktu ekspidisi kami ke Lumut. waktu hari terakhir di mana saya tengah lepak dengan mereka di tepi pantai. waktu ni Cik Jah tengah tidur rasanya.

saya : bestnye lah duduk kat tepi pantai ni kan?
Siti Rosma : tahu tak pe.
Mimi Yana : kan best kalau boleh mandi air terjun.
saya : air terjun apa yang ada dekat Cameron Highland tu? Lata Kinjang eh?
Siti Rosma : Lata Kijang lah. mana ada Lata Kinjang.
Mimi Yana : bukan Lata Iskandar ke?
saya : yelah. mana-mana lah. mana aku tahu. aku mana pernah mandi dekat air terjun. Lata-lata ni semua pun mana pernah jejak.

[Mimi Yana dan Siti Rosma dah buat muka annoyed]

saya : aku pernah mandi dekat Lata Mangeshkar je.
Mimi Yana : weh, dekat mana tu?
Siti Rosma : entah, kat mana tu babe? tak pernah dengar pun.

[saya diam sambil dalam hati menangisi kenaifan mereka]

saya : Lata Mangeshkar tu penyanyi Hindustan lah!




kesimpulan :
Siti Rosma dan Mimi Yana ialah favourite pets saya yang sangat adorable. sayang kamu lah perempuan! muah! muah!


iloveyouverymuchbabes!


.

10 comments:

rosma said...

mana ada!!!!

benci la you nehh!!!

arghhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!

mireya said...

HAHAHAH.
tak sungguh tak kata. :P

mimiyana said...

ko mmg. seb bek la ak ni enyabar orgnye. hahahaha

mireya said...

penyabar eh?
mimi memang penyabar.

sebab tu saya sayang mimi. muah!

yaw macam gay yaw.

rhapsody LiN said...

smec the loqlaq pet!!
muahaha~
:D

mireya said...

tau xpe!!
haha

Anysz said...

bwahahahaha kwn2 pending best tw kwn ngan dorg ;D

mireya said...

memang best!!

haha :D

abbad said...

haha
another funny post
:D
nice fwens u have btw
:)

mireya said...

haha.
dorang mmg nice and adorable.

TERBAEK!! :D