Sunday, November 8, 2009

oke sekarang saya bosan dengan diri sendiri sebab asyik mock orang dalam post. demyuu people! HAHA!


saya benci dunia, dunia ini kejam!

saya benci awak, sebab awak bodoh, buruk, bangang, tak handsome, pemarah, perokok, pencemar alam sekitar, kuat perasan, awak anak orang kaya dan saya anak orang miskin, awak dapat scholarship tapi awak asyik joli buat rugi orang Petronas je bagi awak LIMA RATUS RINGGIT SEBULAN tak paham saya macam mana awak boleh dapat scholarship nih? ini mesti sebab mak bapak awak tu ada pakai kabel dalam kan? anak orang kaya ni memang macam ni kalau tak pakai orang dalam macam tak sah je macam tak berdikari langsung apa jadah hidup kalau semua nak bergantung dengan orang lain weh jadahnya semua nak guna kabel orang dalam semua kan?

ha, dan awak!
saya tak suka awak jugak sebab awak suka nak gedik-gedik dengan semua orang sebab awak perasan awak tu comel cantik dan segala haram lagi ah ah ah! benci saya dengan awak! bongok bongok tolol benci benci. saya tahu awak dah kapel dengan dia tapi perlu ke awak nak bagi tahu semua orang yang awak dah kapel? perlu ke nak buat status status romantik jiwang lagi menjijikkan di myspace, facebook, friendster semua kan? bosan lah! kau ingat kau je yang bercinta? dalam blog nak tulis, dekat status pun nak tulis jugak? apehal bhai? apehal??!!!

dah, boring saya dengan anda semua ni. saya tahu saya tak lawa, saya lah yang paling buruk, saya rendah, bodoh, dan tak pandai, tapi saya ada perasaan, walaupun kulit saya sehitam arang, saya tetap mahu rasa dihargai. saya tahu awak pandang saya sebab awak jijik dengan saya kan? maaflah saya tak sempurna, saya tak sebagus awak. saya pun geli dengan diri saya sendiri ...

and the list goes on...

kutuk lah diri sendiri, lepas tu kutuk orang lain pulak, tak puas hati macam-macam. pastu buat gaya macam poser.


tak paham. please, don't complaint too much. sometimes we have to learn on how to see things differently. see the bright side of things. complaining won't make things any better. be an optimist, don't be too pessimist. people would get tired of you and you'll be looking so lame and boring since you just keep complaining and do not do anything to change it.

if you feel tired of people complaining about almost everything, so does everyone else, when they hear you complaining bout super silly things around you.

learn on how to be patient, and see things differently. cuba nampak yang baek sikit, jangan asyik nampak yang buruk je. tercemar sungguh minda kau kalau itu pun kau susah nak nampak.

ishk. suddenly i looked like the person i talked about. demn pathetic nak mampos nih. nauzubillah!

.

No comments: