Saturday, July 23, 2011

Annoying;

.
Aku tak faham lah. Aku lately jarang update sebab memang aku tak ada idea, plus memang tak ada mood.

Tapi sekarang ni, time aku tengah sedih, tengah depressed, tengah rasa lonely bagai, lowest of the, low jadah semua, time tu laa idea nak update blog buat post semua tu mendadak.

Tapi idea semua idea sedih, idea tahap bini mati laki siap.

Malas lah. Kang tak pasal pasal orang chop aku minah emo, sikit sikit emo, semua nak emo, tulis post pun nak emo.

APA HIDUP KAU TAK PERNAH HAPPY KE MIRA ?

Memang pernah, tapi tu dulu.

Aku tak tahu lah apa yang aku screw up sampai teruk sangat jadi macam ni. Himpunan dosa aku kot dulu Tuhan balas balik hempap satu kali kasi lamsam.

Lepas ni memang post aku kat blog ni memang emo je lah memanjang. Nasib ah kena tukar nama blog ni dari "Annoying" ke "Depressed" or "EMO" pulak. HAHA tak lawak.

Padan muka, sekarang ni memang tak boleh betulkan apa-apa. Nasi memang dah jadi bubur, bila dah jadi bubur, kau kena makan bubur tu je lah nak buat nasi goreng pun tak boleh.

Makanlah bubur tu jangan lupa tambah black pepper degan cendawan, potong ayam kecik kecik pun sedap gak. Jangan lupa daun bawang sekali.

Ah. Merepek. Bye.

.