Tuesday, December 6, 2011

If I Were The Villain In Any Action Packed Movies,

Aku akan tayang depan si hero once aku dah dapat hostage, as in makwe si hero tu atau family dia, atau sesiapa saje yang hero tu sayang.

Lepas tu aku akan suruh hero tu buang senjata dia kalau nak makhluk kesayangan dia tadi selamat.

Kemudian, aku tembak mati hostage tadi dekat kepala in front of the hero himself. 

Sekurang-kurangnya lepas tu kalau aku mati kena bunuh dengan hero tu pun, aku tahu yang hero tu tak akan bahagia and would live with guilt sebab tak berjaya selamatkan orang yang dia yang sayang.

Revenge for life. Macam cerita 'I Saw The Devil' tu. Cuma cerita tu bodoh plus penipu sebab perempuan tu dah kena hentak dengan wrench dekat lapan belas kali, dengan darah membuak-buak pun boleh tak mati lagi. Sepatutnya dah mati lama dah sebab retak tengkorak bagai.

Heh.

Well, dah nama pun filem.

2 comments:

Anonymous said...

kalau hero macam james bond ataupun terminator, tembak jala orang tersayang, they can always find and fuck the hotter girls. hero melayu ja banyak poyo jiwang2.kalau sivaji the boss lagi stail, da mati pon boleh hidup balik jadi robot.

Mireya said...

Sivaji The Boss tak payah cakap lah, memang legend Rajnikanth tu. James Bond and Terminator, memang tak boleh buat apa la since dorang memang tukar2 perempuan. Certain movies boleh lah, macam Se7en. Tapi action packed ke tu? Hehs.