Monday, January 16, 2012

Tips

Macam mana nak kahwin dengan lelaki kaya.

Setelah berjaya mengorat lelaki berduit (kaya, berharta, kereta besar, rumah besar, pewaris harta 18 keturunan) hendaklah anda sentiasa redha dengan tidak meminta mereka membelikan anda hadiah mahal.

Senang cakap, jangan mintak apa-apa lah. Beli je barang dengan duit sendiri.

Kenapa?

Sebab setiap kali aku baca paper tentang lelaki kaya kahwin dengan perempuan lawa, mesti aku jumpa ayat yang sama dari lelaki-lelaki terbabit.

Contoh:

"Saya memilih Mireya B. kerana dia tidak pernah meminta apa-apa dari saya. Minta belanja makan pun tidak pernah. Malah dia akan menolak dengan baik permintaan saya untuk membelanjanya makan. Sebab itu saya jatuh hati padanya, dan memilih Mireya B. sebagai teman hidup saya,"

Kan?


Haaa lepas tu, dah kahwin suka hati kau lah nak kikis sampai kedana sekali pun.



MUAHAHAHAHAHAHA.

No comments: