Sunday, January 27, 2008

i miss him.. 16jan08

dear diary, [oke aku memang suka bajet aku tengah tulis diary gila tak gila tulis diary tapi bagi orang baca oke suka hati aku lah apa nak tulis kan? LOL LOL LOL]

well, semalam dia mesej aku. sumpah aku sangat happy walaupun taklah sehappy yang sampai nak loncat-loncat tu kan. antara kami sudah tiada cinta [yaw yaw muntah hijau yaw CINTA? wadefak]. and tapi paling yang buat aku sedih gila gaban and tersentuh hati nurani perempuan aku ni sebab bulan depan genap setahun kami break. sedih oke bila ingat kesah break up jadah tu.

sebab dalam hal tu, aku yang salah SEBAB AKU MINTAK BREAK. lain kali sila fikir dalam-dalam before suka hati nak mintak break atau nanti jadi gila talak macam aku. oke shadap bunyi macam loser gela.

well, benda dah jadi kan? terima je lah. dulu waktu kitorang kapel, aku tak pernah sangka dia sayangkan aku. sebab antara aku dengan dia jurang sangat beza oke. dia like, HANDSOME GILA GABAN dengan putih, kurus, spek old-skool, macam semua orang suka dengan dia and aku pulak the TOTAL OPPOSITE of him so jangan salahkan aku kalau aku asyik tak percaya. beza langit dengan bumi bukan senang-senang aku nak percaya ada orang sayangkan aku.

tapi, amin yunus @ kura-kura, mira sayang amin sampai bila-bila la bhai. kalau min nak rujuk balik, bila-bila masa pun mira tak kisah sebab mira sangat sayangkan amin. amin special and like no other. sumpah tak jumpa orang lain yang macam amin dah.

tapi, again benda dah jadi kan? nak buat macam mana. anyways, aku tetap akan wish dia bahagia dengan sesiapa dia menjalinkan hubungan sekarang and sesiapa yang dapat dia ni jagalah dia baik-baik sebab bukan senang nak dapat balak best macam dia.

aku tak boleh nak carik pengganti sebab i'm still not over him yet tunggulah kalau ada yang ketuk pintu hati ni kan. insyaALLAH satu hari nanti.

aku cuma nak ingat benda yang indah-indah je. memories shall remained. and i would never erased the memories. let it be, deep inside my heart.

:) iloveyousomuchamin.

.

No comments: