Sunday, January 27, 2008

memang best gila!

wokeyh.. dear kamu, [siakk bajet macam tulis diari je kan?]

wehehehehe. aku sangat seronok hari ni, [23 januari 2008 sori la dol lambat tulis report pulak kan dah empat hari baru nak kecoh ah apa ada hal nak baca, baca je kalau nak bising, aku lempang].

Hari ni aku keluar dengan kengkawan aku, seronok oke. macam tak percaya je kitorang buat program ala-ala jejak kaseh gitu. mencari kawan-kawan yang dah lama tak contact. aku jmpe nabila, jiha, yatie, saliza, iebek, ketol, hatsun, suha..tu je ah kot..jiha nampak KURUS giler siot! kurus yang kurus like sampai nampak tulang terbonjol dekat lengan tu, kau bayang kurus macam mana?? jeles betol aku, aku pon nk kurus macam tu gak dol.

tapi tadi kawan-kawan aku telah memuji aku jugak lah..heehehehe.. mereka kata aku dah kurus jugak! helloo aku bukan memang kurus ke? haha oke perasan lah kau mira dulu aku memang gemuk tapi susah nak terima kenyataan, dah oke shadap.

jumpa gak dengan nabila tadi kerja dekat kedai makan. macam biasa lah pompuan tu maintain kering gila tapi nampak ayu siak jadi waitress pakai baju kurung je memanjang sumpah mesti banyak dapat nombor telefon jantan. MUAHAHAHA. tapi serius ah kalau dia gemok sikit bagi nampak berisi mesti lagi cantik tapi nak buat macam mana dah metabolisme tinggi, nasib kau lah dek non.

yatie plak dengan gaya selamba badigol dia ah. peduli apa minah tu dengan dunia luar anarki betol. HAHAHA. jumpa gak dengan saliza. sama-sama berbakti dekat Billion kesayangan ramai tu, and tadi aku jumpa Hatsun and Hatsun pun nak jumpa dengan Ketol so secara tak langsung aku pun jumpa dengan Ketol. makin bolat dak Ketol tu and macam sedang mencambah bijik benih jerawat dekat muka. but still, loving couple oke mereka Hatsun dengan Ketol saling sayang menyayang oke mak dah jeles nok.

kitorang tinggal kan Ketol dengan Hatsun dekat KFC and aku dengan Suha blah sebab hatsun nak balik dengan ketol nanti kitorang angkat lah dia balik rumah aku nanti. aku dengan suha gerak pergi CC dimana ada benda sumpah rasa nak maki keturunan bengong semua sebab ada makhluk tak dikenali yang retard gila saiko buatkan url myspace aku jadi JERAWAT_BATU. WADEFAK MENG? WADEFAKK? WADDAAAFFFFAKKK??!!

lepas mengamuk macam pompuan mati laki aku dengan suha gerak ke kedai makan tempat nabil kerja. perempuan ni pun satu gila lama kitorang jual muka baru nak perasan kitorang ada dekat situ. so, sebab pompuan ni baik, apelagi, BULI lah kan. hahah. tak pasal-pasal kena belanja kitorang minum. aku paling untung sebab KFC tadi pun Suha yang belanja. tengs gal! LOVEYABERIDEMUCHAS!

well, bitches, aku DAPAT GOSIP BARU! enceng kapel dengan tawel. gela tak gela? HAHAHA. enceng yang mintak oke. sumpah tabik dengan enceng, GAL YOU GO GAL! WALLAWEHH!! MARVIE AH LU BHAI! lepas gosip jap dekat rumah Hatsun, blah balik rumah lah kan tak kan nak menyemak lelama kat situ lak.

SUHA, HATSUN, AKU balik rumah aku. GIRLS' OVERNIGHT YAW!!!!

best oh sumpah tak tipu mampus ah nak caya ke tak LOL.

.

No comments: