Sunday, February 3, 2008

he's back!!

uhuhuhuhu...

oke. seorang lelaki yang empat belas tahun beza umur dengan aku telah mesej aku balik semalam and i was like YAYYY!! SUKANYAA!! RASA NAK LONCAT. aku tak tahu kenapa aku sangat happy bila dapat mesej dari dia maybe sebab aku suka dengan dia kut. dia sangat mature and very KING CONTROL which is I VERY LIKE oke. tapi walaupun aku sangat teruja dan suka gila dia mesej aku, it took me a day to reply his "HI" message sebab aku sangat nervous and heck, i don't know why i should feel nervous tapi to hell lah kan janji aku happy.

uhuhuhuhuhu...

aku sempat tanya dia whether dia still marah kat aku ke tak sebab aku tiba-tiba mintak tak nak ada apa-apa hubungan lepas lelaki ni confess love apa segala bagai sebab aku takut and waktu tu aku tengah exam SPM kut bukan tahun exam masalahnya waktu tu aku betul-betul tengah seat untuk exam tu. dia memang bengang sampai marah gila tapi aku biar je sebab aku betul-betul ingat nak stop contact dia.

even sekarang ni dah kontek balik kan, tapi aku rasa sekejap je kut sebab looking at my nature yang suka hangat-hangat tahi ayam, aku dapat rasa yang relationship kali ini tak akan bertahan lama mana pun. well, we'll see then.

wuteva...well....for now.. I'M SO EPPY... (i feel like dancing..)

lalalalala...

No comments: