Friday, May 2, 2008

buh-boiye PASUM!!

hari ini saya bangun awal. well, biasalah ada orang yang kejutkan. :)

memandangkan rutin sebagai penganggur yang berjaya telah sebati dengan jiwa raga, maka selepas sahaja makan sarapan dengan ibu dan adik, langkah seterusnya adalah menuju ke bilik untuk sambung lentok.

lentok dalam pukul 11, pukul 12 Syuhada pulak called suruh check UPU. nasib baik semangat berkobar-kobar dah siap save dalam draft, kalau tak, tak kuasa mak nak menaip nyah!

then, sms yang dinanti pun sampai ;

RM0.50
90091710****
SPM/SETARAF :
TAHNIAH Anda Berjaya ke UIAM. Kursus Y0400 ASASI KEJURUTERAAN.
Rujuk
http://www.iiu.edu.my/asasi/kemasukan/tawaran.html

ARGGHHHHH!!!

tak pasal-pasal terjerit macam kena kacau dengan mat rempit gatal tak senon. wah jeles oke dengan Syuhada sebab dia dapat masuk PASUM. weh tempat idaman aku kut dari form 2 berangan nak masuk PASUM, oke tipu dari form 3 sebenarnya tapi tak kiralah, aku nak masuk PASUM jugak!!

kenapa aku dapat kejut? UIA? oke, sebab first tu third choice aku kut. huk. nanges nanges. tak apa lah, redha sudeyh. setuju je lah.

tadi kat ym pun ada orang buzz tanya aku dapat mana. dia kata dia dapat UIA. hahaha aku tahu kau baca buletin myspace aku. tengs mengs. hahahaha.

tak apa lah, bright side of tak dapat masuk PASUM SAINS HAYAT ialah tak payah belajar bio. loser kut aku dalam bio. so bila tak belajar bio, tak ada orang nampak aku loser. oh wadafak lah.


every single thing has it's own bright n dark side.
cheer up n smile bebeh
=)

No comments: