Monday, May 12, 2008

i'm going green~~

selama beberapa hari nih, aku rase cam doa x makbul je. aku uat istikharah mintak petunjuk samada nk uat gg or engineering
**coz lau aku pegi uia, aku still ley tukar cos n amek asasi gg**

but..still no petunjuk
**sob3**

semalam result JPA kuar. ma mom very anxious bout it. actually, ibu da tukr pikiran. beliau suh aku masuk UTP. o mom!! I LAFFFF U~~

seperti yang dijangkakan :
maaf, permohonan anda tidak berjaya.
my reaction :
"YAYAH~ yezz2!! terima kaseh ALLAH!!"
his reaction :
"alah....hurmmm~~"
my parents reaction :
"suke la tuh.."
hahaha..aku tataw sama ada aku nih normal ke x. tp aku sangat gumbira coz aku xdpt JPA. hahaha. orang laen sume nak gi oversea. tapi aku plak laen macam. xpe la. aku da dapat UTP pon da cukup syukur. da la dapat biasiswa. alhamdulillah. alhamdulillah.
so, aku terpikir balik. patut la xdpt petunjuk. rupe2nye ALLAH da tunjuk da yg aku nih sesuai dgn kejuruteraan. ye la, UIA dlu pon dapat asasi kejut. UTP pon kejut gak. so, tkdir ku mmg kne kawen dgn mesin. hehe.

so..i'm going green~~~
tronoh, here i come!!~~


alhamdulillah.
syukran ya ALLAH.

No comments: