Wednesday, July 2, 2008

memandu..memandu..dan terus memandu.

vrooommmm2!!~

esok aku ada retest jpj. sungguh menakutkan. tak tau la samada dapat melepasi ujian kali ini atau tidak. harap2 boleh lepas. amiinnn!!!!!!

tadi aku pegi kelas untuk sejam. preparation untuk esok. abang (this is the first time i called a person abang) yang menagajar aku memandu tu memang best giler!! he's a lil sissy. okay. that's the fact. but!! he's totally kewl n best giler!!!! dia ajar dengan sangat best. aku asyik harap semoga dapat putar kembali waktu. kalau dia yang ajar aku dari mula, musty aku da lepas jpj test hari tu. aku tak sempat tanya la plak nama dia apa. even dia agak sissy, tapi, dia bawak keta, perggghhh!! macam racer. serius laju giler. da la bawak laju, sempat maen sms lagi. haha. u rawkz dude!!!

okays. gotta have my beauty sleep. esok maw test jpj. semoga amira nabilla berjaya melepasi halangan untuk mendapatkan lesen P.

daa~

semoga berjaya,
amiinnn!!~

No comments: