Friday, June 27, 2008

IN LOVE WITH MY GILRFRIEND!!!!

indah sungguh bercinta ni. patut la manusia suka bercinta-cinta. hahahah. hari ni memang best. akhirnya, hasrat nak berjumpa dengan julia terlaksana jugak. berjumpa jua aku dengan kekasih hatiku yang seorang tu. julia memang sempoi n selamba n she'd owez be my dearest darling!!~

sepatutnya, hari nie aku jumpa suha pukul 2. tapi, kalau da name pon tumpang naek van telekom ayah, mmg la akan sampai lambat. so, aku jumpe suha dalam pukul 2.30. kitorang jumpa kat BSN sebab aku nak kuarkan duit untuk bayar duit retest lesen (memandangkan failed,ibu tarik balik sponsor. retest kena bayar sendiri), n nak amek kad ATM yang baru siap. kebetulan, suha plak nak uat kad ATM. n aku telah berdosa dengan kekasihku yang seorang ini. sebab dia nak uat kad ATM MATRIX, tapi aku tertanda kat ATM GIRO (segera). sob3. seb bek suha x marah.

iklan sebentar, sesape yang taw perbezaan antara kat ATM GIRO (kaler purple ala2 pink) dengan kad ATM MATRIX (kaler biru), sila explain pade sayer. xphm la ape beza kad2 ini.

pastu, aku telah memanipulasikan keadaan. sebab xlarat nak bersenam untuk berjalan kaki ke bc,aku kol la my forever sweetheart, raihana. seb bek dorang on the way nak ke bc, so, mintak tumpang la. best gak julia bawak vios dia bersama. hee~ jadik mam aku dengan suha kat belakang.

cerita di dalam BSN. aku ade jumpa dengan ustazah rabiah. dulu ustazah ajar aku taranum. adesss~ x sempat nak sorok muka n badan. malu betol aku jumpa dengan ustazah sebab pakaian aku waktu tu dikategorikan sebagai kurang sopan. tapi xpe la, anggap seperti biasa. salam je la dengan ustazah, siap cium tangan lagik. memang anak murid yang baik. ngeh3~

dalam bc, segala umpat-umpatan, gossip2 hangat n segala macam kesah tentang rakan2 dahulu semua terkeluar. dahsyat betol bile kitorang 4 orang berjumpa, memang macam2 citer kuar. tapi, aku sangat respek dengan raiihana. dia x menyumbang pada gosip langsung. sebab, dia bukan la kaki umpat seperti aku n julia, n suha. hee~
julia,my kekasih hati n me.
pastu, dalam pukul 5 tu, aku, suha, rai, n julia diundang untuk menghadiri gathering. kat situ, aku jumpa yatie, jiha, sayyid (owez peramah seperti biasa!!!), faiz, subky, moq (dearest!!), haikal, zahida, faiqa,n oni (stay kiot). n x dilupekan, jejaka yang da semakin kelihatan seperti anak mat saleh, hafidzullah (sori, no pix taken-xsempat). dier semakin smart dengan kulit putihnya even badan masih kurus seprti itu juga. tapi, xcukup korum la. kalau x, musty ade incik faris, mr eligible bachelor (kaya,pandai,rajin,baik hati, hensem!!!). faris xdapat join sebab dier kena mengemas rumah. ooo, he's owez be such a darling!!~
nie la wajah2 bahagia kitorang, aku memang rindu giler dengan suasana macam nie. n aku rasa aku semakin rindukan julia lepas aku jumpa dier. pasni, entah bila lagi la aku dapat jumpa n bersama-sama dengan diorang. sedih betol bila nak ingat balik. semua akan sambung belajar xlame lagi. aku harap semoga dorang akan terus berjaya dalam hidup masing-masing n akan stay in touch sampai bila-bila.
sayyid : UiTM Dungun , dip pengurusan perniagaan (he kept complaining how far it is to be in dungun alone)
raihana : maktab perguruan sarawak, TESSL (she never complain bout how far she iwud be in sarawak)
julia : UiTM Pahang, dip perakaunan (yippy!!! is what she said)
suha yayunk : unisel (aku masih tabah menanti is what she owez told me)
faris : politeknik sabak bernam, dip civil eng
yang lain2, aku kurg informasi. tapi, pape pon, aku doakan yang terbaik buat kawan2 yang aku sangat sayang nie...bile la aku nk jumpe korang lagi...
sob3..



best day ever.









in love with her.

No comments: