Friday, June 20, 2008

FAILED!~

jpj test! hohoho..agak ngeri for first tymer mcm aku. tapi, gagahkn diri gak la. nk bawak kete gak. xkn selamenye nk brgntug dgn public transport? even mnyk mahal, ak nak gak pki kete.

18hb. hari ni aku kne jpj test. jumpe dgn jaja,intan,anisah, n qila! hahaha..reunion blik la.

aku dpt no 9. first tyme dpt no nih. slalunye pape hal aku dpt no 8 or no 3. heh. skali skala. pgwai jpj y uji aku adalah seorang perempuan. aku xtgk muka dy pon. msuk2 je, aku terus tnye, "no 9?" hehe..then aku uat cm bse, n trus memandu. aku passed on the road. alhamdulillah! tapi, telinga agk merah la. kne bebel dgn akak jpj tu. garang sggh. wuteva la sis. thnx cz bg sy lepas!!

then, kne pggl utk on track test plak. yg nih mmg %$#@*& huhu..aku xlepas nk nek bukit!!!!! sakit jiwa btol la. melayang 120rm duet prnts aku. da la kne g sne lg. bru brangn nk drive bwk suha g pusing tanjong. heh. tertangguh niat.

da la xpassed, kne tggu dlm 3 jam plak nk balek. adess..terseksa jiwa raga aku. tapi, aku jumpe stu pmndgn yg giler indah hari tu. klu ade suha, kompem dy gumbira. ngee~

ade sorg mkhluk tuhan yg agk cumey. rmbut kerinting mcm tajol. hehe. cumey seh~ nmpk muke komersial smcm je. tp xkn jmp dy lgik cz dy passed!

2hb, test lagik. chaiyok2 mira!!!



semoga berjaya!
ngee~

No comments: