Saturday, August 23, 2008

life's good

life's good~


well..i've been stucked here in utp for quite a while. heh..but hey, i love it here..so far..well..there is some function going on in here now. it's called convofair. quite fun. lotsa stuff lbey kurang macam sureheboh jugak la. not bad huh?..utp not skem at all.

semalam, aku ada discussion dengan grup tutorial english aku for drama. biasa la dak2 foundation memang kejenye kene uat drama jak. then, terkeluar la plak cerita sal indie bands. pergh~ aku x sangka lak dak2 grup aku tu pon minat indie band. tapi dorang memang hardcore la. aku xmnat dengan frequency cannon sume tu. aku juz minat bittersweet,couple, hujan (cket2), n brainstewz (fav band eva!!~) giler ah semalam kitorang sembang sal benda tu sume. jeles seyh dak2 tu penah g gig..aku xpenah g gig pong. tp xpe la, janji aku layan gak lagu2 dorang tu. ngeh3..

hurm..nak taw x? kesian kat kawan aku **nama dirahsiakan** dia gadoh teruk dengan balak dier. aku da la memang x suke dengan balak dier yang gila mengongkong tu. sume bende nak buat kene report dulu. kalau setakat report je xpe la. ini x, kene dapat izin dulu. pergh~ macam mana la kawan aku ley tahan dengan mamat tu. kawan aku nie dekat sini agak banyak peminat la. tapi dier setia taw. balak dier tu suka ragu2 dengan kawan aku ni. kalau aku la, lagi dia ragu2 lagi aku rasa macam nak buat hal. heh. seb baek mamat tu x kapel dengan aku. da la..malas aku nak masuk campur hal rumah tangga orang nie. tapi, aku harap, laki tu sedar yang dier tu da cukup bertuah sebab dapat kawan aku tu. kawan aku tu cket punya baik, dier pulak buat perangai macam orang xrety nak bersyukur. rase macam nak kasik penampar jepun je kat jantan macam tu. ceh.

hehehe..lupakan sal love affair orang laen. aku ingat ari isnin nanti aku nak amek balik la henpon aku yang ade dekat klasmet aku tu. ujung minggu nie macam kena balik jak. sedey tol. sob3~ ti lau balik ibu tengok aku pakai henpon orang laen, kunk xpasal2 aku kene marah. **ku x rela~~~~**

sedey~ desktop aku rosak. menyesal betoy bawak laptop ke sini la. rosak teruk. sampai corrupted file dalam tu. kene format blik. benci!!!~ abes aku punye lagu2 dalam tu. huaaa!!!~ nak nanges. saket jiwa raga aku di buatnye. seb baek adek aku yang kacak tu x marah kat aku. adekku mmg besh! wehee~ ingat nak beli laptop jak. tapi aku malas la nak uat claim taon depan. hurmmm..aku dlm dilema btol skunk nih. sob3..camne nak uat? kat cni, kegunaan komputer sangat la penting. tapi..ntahla..lu pikir la sendiri!~

okes la..aku tataw nak citer pe ag da..malas nak menaip kat komputer irc nie. bunyi keyboard dier mcm nak bgtaw sume org yang aku tgh menaip. ceh!~ pe2 hal ti aku tules laen la..neway..life's good~




harga minyak da turun kn?
pergh~ syiok seyh..
alhamdulillah~

No comments: