Tuesday, September 2, 2008

baru..semuanya baru...

baru..semuanya baru..

cuti merdeka. MERDEKA! ahakz! merdekakah kiter?..lu pikiq la sendirik okeys?..
cuti selama 4 hari ini aku manfaatkan dengan duduk kat rumah (tido,kimia,kucenk,no tv,no tenet, sms) pergh!~
aku balik dan kecewa. kucenk aku, nemo, da x ingat tuan da. huk. sob3..dier takut dengan aku. tapi, nemo da jadik sgt cumey dan santek. bulu dier gebu giler. lawa seh..
dapat laptop baru. ngee3~ alhamdulillah. aku dapat beli laptop. dengan duet sendirik taw. akhirnye dapat jugak on9 kt cni even connection agak lmbt..eheh..sabau aje la. aku da purchase broadband. tapi, still xley gune ag sebab masalah dr provider. celcom. hurm...tunggu jak la sampai buley gune. xsabau maw nonton tv3 dan youtube. gee~
test. ade test kimia. test emaths. test english. semuanya minggu ini. pelajar cemerlang ini harus lebih tekun la nampaknye. ahahs! so far, kimia da jdik faveret subjek mggantikan fzk. fzk sudah membuatkan kepala otak aku berpinar. ah..pusing2 pale aku ini. eheh..
baju baru. yeyeh!~ dapat beli baju idaman akhirnya. hooded long sleeve. agak santek. murah plak tu. nie yang eden suke nie. agagaga. tapi, masih belom dirasmikan lagi la. bile nak pakai yerk? entahla.
kasut baru. kasuh north star aku da berlubang. wah! ganas sungguh cik mireya ini. ehehehe. so, alang2 da pegi bukit tinggi, aku masuk la butik converse. aku jumpe satu kasut yang style gler. pergh!~ cun siot. tapi, xdek size. sob! aku punye kaki saiz 5. tapi stok sampai setakat size 6 jak. sedey giler. tapi, tibe2 ade satu kasut yang ade saiz aku. high cut. satu kewajipan. ngeh. aku pon beli la. terbakar duet aku 200rm. uhuk. tapi xpe la. aku taw kasut converse nih tahan lame. halal.
tadi time tutorial emaths, si besar tegur kasut aku. dier kate kasut aku smart. hal ini turut disokong oleh si 'f'. ahah. malu aku. ngee~ last2 dier dok panggil aku chuck taylor. ceh. hampes!
tika x balik utp ag. malam nie baru dier balik. dier kater dalam pukul 2 pagi dier sampai la kot. uhuu~
tadi sembang dengan hazeeq kat irc. best gak sembang dengan dier. macam2 benda dier ceriter. pasal syaril plak, tadi aku buat bluetooth lagu dengan dier. lagu couple. xsangke couple banyak peminat kat cni. aritu si besar,si syaril, si ashri, aku..eheh..bagus la jika begitu.
urm..hati aku da makin xde perasaan. tadi iz, my so-called ex tibe2 kontek aku. dy ajak kapel balik. but, sori la bro. da xdek perasaan kat lelaki la. x terbukak haty lagi nak kapel. hee~
kapel la dengan orang laen k?..
hidup semakin indah. jiwa tenang. alhamdulillah.



peace out bebeh.
xoxo,
jingle all the way.

No comments: