Saturday, November 1, 2008

persahabatan itu indah

perhatian : i just found out, guna perkataan 'saya' itu sangat best lah! dan bahasa malaysia yang baku memang indah sekali! oh, bahasa Malaysia, i love you lah!

oke. hehehe. enough mengarut.

rumet saya hari ini telah buat sesuatu yang indah. dia hantar testi pada saya di friendster. terharu saya dengan kandungan testi itu. terima kaseh ye, cik rosma!

kredit : lagu hujan - tolong aku, yang buat rumet saya tergerak nak hantar testi yang sedemikian kepada saya.

lepas tu, saya mula teringat balik zaman sekolah saya. oh, rendunya saya dekat kawan-kawan semua! saya memang tak suka zaman saya di Beseri dulu. benci2! tapi, saya sayang kawan-kawan saya di sana. sheda, marleya, rosma (rumet ku dulu, kini, dan selamanya) dan lee. kawan saya kat sana memang tak ramai. sebab, bukan semua orang senang dengan saya. :)

tapi, kawan saya yang sedikit ini merupakan kawan yang terbaik. saya tak jemu dengan mereka!
saya teringat pulak kawan-kawan dekat dato' harun dulu. suha, amira azhar, syuhada, raihana, nabila, yatie, ijat, hatsun, teare, ainil. oh, saya baru teringat, saya banyak kawan di dato' harun! :)

mereka semua lain personaliti. sheda banyak cakap, marleya pulak suka mengemas, suha memang manusia gila, teare pulak sangat lah selamba. mereka semua lain2.

kemudian, kawan saya di utp pulak. cik tiqa, dan cik rosma. mereka sahabat baik saya. kami tiga dara pingitan! ;P

rakan-rakan satu course pon best. tapi, kita kena take time to know each other better la kan kawan2? *oh cik mireya gedik!*

oh ye. saya tak sebut nama lelaki pun kan? hahaha. bukan saya tak kawan dengan lelaki. saya suka kawan dengan mereka. tapi, lelaki-lelaki yang saya banyak jumpa sekarang adalah dari spesies mereka yang suka judge orang. dan banyak yang tak berani.

note : muka saya garang dan sombong. banyak yang menyampah takut dengan saya. hoho. :D

ramai rakan-rakan di sini kata saya nih serius dan susah nak didekati. yeke? tanya la rumet saya dan kawan sekegilaan saya. mereka kata saya gila!

saya memang tak reti sangat nak berkawan dengan orang. kecuali mereka satu kepala dengan saya. dan susah nak carik orang yang sekepala sebenarnya.

so, post kali ini khas buat kawan-kawan saya.dan kepada semua orang yang anggap saya kawan mereka. terima kaseh ye anda semua! terharu nih! hahaha :P

p/s : hahaha.memang best lah guna bahasa baku! cik kumbang! saya hampir ikot jejak langkah anda nih! *hari nih tahap endorfin dalam badan cik mireya agak tinggi kerana gian dan sangap sebab kurang kafein dalam badan*



tolong beri saya kafein
saya dah gila dah nie
tolong la saya

No comments: