Friday, January 9, 2009

marah marah

warning : moody, pissed off! jangan tegur bahasa saya.

three fingers.
take that to your face,
you short stupid ugly unattractive retarded fella.

i hate you.

marah dalam bahasa inggeris tak best.

aku benci kau.

seperti mahu ketuk kepala kau yang banyak rambut ketak tu guna tumit tinggi primavera atau stilleto jimmy choo.
sampai berlubang.

nak tikam kau guna kitten heels dari manolo blahnik.

tak pun sembur mata kau dengan perfume fcuk.
then ambik garfu cucuk keluar dan panggang macam panggang marshmellow waktu babikiu guna penunu bunsen.

rasa macam nak jumpa bomoh afrika.
aku nak vodoo kau.
biar kau koma kena langgar lori.

apa pandang pandang??!!!
[marah sambil kunyah koktel dengan muka ala kanibal]
.

9 comments:

Mighty Jacksparrow said...

garang sambil kunyah koktel? chomel.

deena said...

bell.napa marah?
pms?
ooopppss!

Ko_Kenal said...

Huhhhh takutttt.... I hate you

dyod lalala said...

yeah comel :)

mireya said...

jack :
trimas. :)
kalau geram, makan koktel sgt best. :)

deena :
hahaha. tidak kott. :P

ko_kenal :
haha. i love you.
lol XD

dyod lalala :
hahaha.
trimas. :P

HaZyQ said...

juz drop by...
hyeeee.!!!

senyum senyum ok

pergi sini utk senyum2
=)
http://www.flickr.com/photos/akuhazyqfoto/

xpon pon go to my blog

mireya said...

hazyq :
oke! will do. insyaALLAH.

:)

miss eLyA =) said...

woh. scary.

tapi cute.

the koktel part.

coz aku cam imagine muke ko ngah ngunyah2 c=sambit wat muke cam 'wat u lookin at? huh? wana piece of me? huh? huh? HUH?!'

yep. like that. hehe. muah

mireya said...

elya mmg sgt terer bab imagining things!

tepat sekaliii!!

yayy!