Tuesday, May 12, 2009

kerana, setiap hari ialah HARI IBU! [when self-absorbed bimbo start writing again]

don't expect this post to be THAT SWEET.

mari berkenalan dengan bimbo yang menyambut Hari Ibu pada petang Ahad yang lepas.


mari saya kenalkan, kepada sesiapa yang tidak mengenali lagi bimbo yang kecewa, [refer post terakhir kesah ke Lumut] inilah dia, cik farah.

mari berkenalan dengan farah, ayat famous beliau ialah ;
"ye arr.. macam ni arr.."

kadang-kadang rasa nak lempang!

yang ini, siapa tak kenal dia nak kena backhand dengan mimi yana. yang ini adalah cik jah yang kini telah memiliki kereta Kembongperutboroi warna perak.

peeewwiiittt true Perak sial!! racist!

oh, cik jah berasal dari negeri sembilan.

anak ayam perempuan paling racist dalam dunia. sebab asyik obses dengan Melaka dia tu je. sikit-sikit Melaka. ayam betol.

oh, cik tiqa ni favourite pet saya yang nombor tiga. :)

favourite pet saya yang nombor dua, mimi yana. siapa tak kenal dia nanti mimi yana hantar sailorwind [skandal mimi yana] suruh kepak-kepakkan korang terbang sampai kutub utara.
baru korang tahu menyesal. sailorwind tu hebat tau kalau main kepak-kepak ni, kalau tak terkepak sampai kutub utara, korang mesti ke kutub selatan.


favourite pet nombor satu, siti rosma alias roommate yang suka kena silent treatment dengan saya.

siti rosma merupakan seorang bimbo sejati. tak percaya, tengok keychain dekat poket tu.

perempuan kesayangan ramai dan menjadi pujaan mimi yana sampai beliau menjadi belle fanatik. muka pun naive, alahai~

saya malu nak cerita pasal perempuan kesayangan ramai ni, rasa rendah diri.



kami telah menyambut Hari Ibu pada hari Ahad yang lepas. Masing-masing sedih sebab tak dapat balik jumpa mak masing-masing maka dengan lagha nya kami ke tasik buat photoshooting.

HAHAHA photoshooting lah sangat kan bajet macam guna DSLR. takpe, sekali sekali kita kena jadi poser. yaw yaw!

so, ini hadiah untuk para ibu semua, maaf lambat tapi,

SETIAP HARI KAN HARI IBU! KAMI SAYANG IBU KAMI SETIAP HARI!!

dalam gambar ni cik tiqa buat muka chicken little. yang paling cantik gambarnya? tentulah yang bawah sekali sebelah kiri tu.

terima kasih belle fanatics, mimi yana yang suka sangat nak snap gambar saya. nanti mimi yana, awak belanja saya makan laksa makcik sayang ye? awak kan tahu saya suka makan laksa. ;)

gambar favourite sebab sangat sentimental value. cantik amat!! oke perasan sebab sendiri edit kan, tapi biarlah i suka nyah!

favourite picture number two. ibu, we are proud to be your daughter!!!!! thank you for everything. kami akan banggakan anda.

NEVER GONNA LET YOU DOWN!

konklusinya ; HAPPY MOTHER'S DAY TO ALL MOMS IN THE WORLD. :)



dibuat beberapa malam sebelum photoshooting waktu duduk sorang-sorang dalam bilik. special untuk ibu saya!!!


ibu, i love you.

maaf, tak boleh letak gambar ibu saya di sini, ibu saya hak milik saya seorang je, tak boleh share. :P

.

6 comments:

mustapha syuhada said...

chantek!!

siti sakinah said...

saya di mana di dlm gambar??
aummm!!!

nurfaizah.hasim said...

hahahhahah.

kite mmg suuuuweeeettt..

Mireya said...

syud :
terima kasih!

ct sakinah :
ni gambar budak-budak diva je. :P

faizfaizah :
memang suuuuwweeeeeeeeeeeeeeettttttt!~ auw!

farah_dee said...

belle.thanks 4 introducing me!!~
~bimbo cerdas~hahahhaha :)

Mireya said...

farah, go bimbs!