Wednesday, June 17, 2009

tujuh budak tak keruan merayau [sila rhymes macam lagu sepuluh budak hitam]

ini memang entry bergambar. lupa sudah cara nak menulis HAHAHA sila jangan buat muka rolling eyes what do you expect bila tak menulis selama seminggu?! saja emo :P

wah! sudah lama tidak berblog okeh! thanks to my internet connection yang telah dipotong oleh ayah saya [GAHAHAH] sekaligus membuatkan saya solitaire addict, tapi membuatkan saya enjoy tengok movie yang berkurun dalam lappy tak pernah nak guna. dol! sekarang dah boleh guna balik! :DDD

well, ini gambar saya merayau bersama rakan-rakan! enjoy yeh! BANYAK GAMBAR! i meannn.. BANYAK GILA! gahahaha, oke over. :P

Lemme introduce you to them ;

the pink ; Hatsoon. the black ; mira a.k.a Jotak.

the girlfriends start dari kiri ; Iebek, Iejat, Hatsoon, Dee Dee, Jotak.

"Iejat, pose!" kata Hatsoon.
" nak jugak! nak jugak! " kata saya.
" Mira, Mira, Mira, bak tangan kau, angkat aku. nak bangun nih" kata Jotak yang terlindung di sebalik dinding.
saya balas, "sekejap, nak ambil gambar"

yes, saya gila kamera. hold a camera, any camera, and i'm ready to pose baby! yeah!

jangan salah faham, di tengah-tengah gambar ini ialah Ketol yang berusaha nak masuk in the frame jugak.

kisah bersama Dee Dee ;

Dee Dee ; Mira, semalam tu bukan nombor aku tau, tu nombor bapak aku.
saya ; apa?? kenapa kau tak cakap awal-awal??!!!
Dee Dee ; Hahaha. kenapa weh?
saya ; kau tahu tak apa mesej aku kat nombor bapak kau tadi?
Dee Dee ; apa dia?
saya ; "Dol, kalau da nak sampai, roger aku" siot!
Iebek ; HAHAHA gila la kau bagi mesej macam tu kat bapak Dee Dee. tak ada salam tak ada apa, terus dol. hahaha.
saya ; ah mampos! tak nak pegi ah umah kau pasni. reputasi dah calar.

saya rendu sangat dengan perempuan ini! lama tak jumpa, but still macam dulu-dulu. dol, good luck eh dengan bomoh kau!

Jotak ; kawan-kawan aku kat sana tak panggil aku Mira, diorang panggil aku Jotak jugak.
saya ; kenapa?
Jotak ; aku tipu diorang kata nama sebenar aku Joyah, macam kampung sangat, Jotak bunyi lagi rock.
saya ; DOL!!

masing-masing muka kenyang sebab masing-masing waktu sampai Mid menggelupur carik food court [termasuk saya GAHAHA]

Iejat ; aku lapar. kita makan dulu yeh. aku makan seketol cekodok je tadi.
kami ; KITORANG LANGSUNG TAK MAKAN APA-APA!

yang belakang Iejat tu diorang kata nama dia Macha. dia dengan Ketol mangsa kena habiskan sundae strawberry McD Dee Dee. [eh eh it rhymes la!]

kami Mira Kuasa Dua! :)


drama untuk gambar atas ;

Iebek ; yeck! Dee Dee, kau cuba tengok Ketol dalam gambar ni, macam viva.
Dee Dee ; viva?
Ketol ; ??? [clueless jugak]
saya ; babi la tu.


Dee Dee budak star bowling.
[sebab asyik ke longkang but hey, dia ada strike satu okeh!]

and yes, kami sanggup menyelit untuk bergambar. :P

somehow i found this picture is artsy.
ops, hatsoon, aku puji je, tak ada niat lain. :P

oh lupa nak kenalkan, nama dia Ketol, taken by Hatsoon. :)

"dol, posing cepat, aku nak letak dalam blog kata muka pengemis merempat tunggu KTM sampai"
"kurang ajar! HAHAHAHA"

mereka memang suka bergambar, suruh posing jadi pengemis pun, layankan aje!

gonna miss you girls!


suppose Teare dengan Yetz ikut. tapi Yetz kena hantar orang pergi Negeri Sembilan lah pulak kan. sedih nih sebab dia antara perancang plan nak berfoya-foya ni.

Teare pulak sebab dia takut nak naik tren dari Klang ke KL. tak apa lah teare, lain kali okeh. rendu kau lah dol, lama dah kita tak jumpa!

overall, kami tak buat apa sangat pun cuma merayau-rayau dekat depan McD and buat bising sebab McFlurry dengan aiskrim sundae dah habis. Dee Dee pergi beli sundae kat dalam, bila tak habis sibuk paksa orang makan sundae dia. nasib baik Macha and Ketol nak habiskan jugak.
dol lah kau Dee Dee! :P

and i've heard ada antara kawan yang dah kahwin, yang tak sabar nak kahwin, yang nak bertunang, dah rancang macam-macam, and most of them stick with their old ones.
how sweet :)


anyways,
everybody is still the same.
like the old days.


"haah, macam dulu-dulu"

.

4 comments:

Anonymous said...

bila ni?bila ni?bila ni??
huhhhhhhhh!

Mireya said...

hahah.
khames minggu lepas.
berapa hari bulan tah.

bes oh!

yetzOlala ; said...

i baru open blog u.

n rase sangattt rugiiiiiiiii!!!!!
sonok sangatt (:

rindu kowangg!

Mireya said...

sangat rendu u la babes!
cuti ni x smpat jumpa pon!

xpe, next tyme okes?

muahhhxx!!