Sunday, July 26, 2009

i will be missing you.

saya tak pernah rasa kehilangan atau nak rasa sedih sekiranya ada public figure yang meninggal dunia.

macam michael jackson, shukery hashim, saya tak ada rasa kehilangan sangat maybe because i am not a big fan of them kan,

tapi bila allahyarham Yasmin Ahmad meninggal, saya rasa sangat sedih. walaupun saya tak sempat lagj nak menonton Talentime dan Mualaf, tapi saya rasa sangat terkilan dengan pemergian beliau.

no more great movies after this. no more happy families with a super sporting parents, no more cool-real-integration movies after this.

tak ada lagi filem-filem berkualiti yang sungguh sederhana, simple, dan cool.
sedih lah.

saya pun tak tahu, entahlah. i'm just ...




i'm just SO SAD.



al-fatihah to Yasmin Ahmad. RIP and GOD bless.


.

No comments: