Tuesday, September 8, 2009

if you're as adorable as butterflies pun, i still would hate you.


oke tiba-tiba sekarang rasa sangat takut nak duduk dalam bilik dah lah Siti Rosma sudah tidur bergelimpangan so tinggal saya sahaja yang tak tidur lagi sebab konon-konon nak mengorat tapi akhirnya tak jadi mengorat bila tengok status orang tu eh apasal nak cerita kisah saya nak mengorat orang ni? huru-hara betul.

sekarang dah pukul 5 pagi kalau ikut jam laptop saya yang awal sepuluh minit ni, you do the maths saya malas nak tekan kalkulator kira.

tadi saya nampak OH-EMM-GEEEE! ada lipas terbang-terbang kut dalam bilik ni. bodoh punya lipas apasal lah kau nak terbang waktu ni? saya sangat takut dengan lipas terbang sebab rasa dia macam sangat bangang bila terbang-terbang ke hulu ke hilir macam tak ada arah cis cis.

dah lah tadi saya pergi meeting lepas tu tinggal satu donat Big Apple yang Siti Rosma beli semalam letak atas katil lepas tu bila dah habis meeting balik bilik sambung makan balik. sekarang rasa sangat takut mana lah tahu kan lipas tu dah hinggap sekejap ke lick lick donat tu lepas tu belah pergi tempat lain sebab dia tak suka donat yang kena salut dengan cokelat kan lepas tu nanti saya mesti sakit perut tak pun demam panas sebab kena infection ke apa ke paling koman nanti ke cholera ke diarrhea ke, eh eh scaryyy okeh nanti asyik cirit je pergi jamban sumpah akan sangat terseksa.

nasib baik dah habis kan fries cepat-cepat tadi so makhluk lipas tu tak sempat makan fries. bwek bwek. patut lah semalam Siti Rosma cerita ada lipas terbang-terbang tepi telinga dia waktu dia tengah tidur. cool betul buat selamba ada lipas terbang pun boleh sambung tidur, kalau saya sumpah dah menjerit tak pun gasping kuat kuat macam orang tak cukup nafas sebab terkejut oke tengok lipas. lipas memang sangat mengerikan.

euw euw euw euw euw euw!!

.

2 comments:

Rosma said...

shadap!!
perlu la nak cita ada lipas kan??
haish..
speaking of which..i memang tengah saket perot neh..adeh..adakah??

Unknown said...

takde takde takde.

HAHAHA.
mesti orang ingat apa la bilik pompuan ni kan?
:P