Friday, April 2, 2010

:(


Sesungguhnya, setiap yang hidup pasti akan mati.

Takziah kepada keluarga Din Beramboi, al-Fatihah untuk arwah, semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dalam kalangan orang-orang yang beriman.



Waktu saya dapat tahu pemergian beliau, saya rasa sedih sangat. Beliau merupakan pelawak yang terhebat dan tersangat kelakar. Tak ada orang yang dapat tandingi beliau.

Lepas ni, setiap pagi saya mesti bosan dan sudah tidak seperti dulu.
Saya mesti rindu dengan lawak-lawak beliau.

Saya sedih sampai rasa macam nak nangis.


:'(


Innalillahiwainnailahiraji'un.

.

4 comments:

Kuri Kuri said...

saya juga rasa begitu..
sbb saya peminat no 1 beliau..
papepun al-fatihah utk arwah

Mireya said...

itu lah, alfatihah :(

emellia shariff said...

tau takpe, aku pun sedih. takkan ada orang yang boleh buat lawak selambe macam din beramboi. it is a loss for the country=(

Mireya said...

very true, milia :(