Friday, July 1, 2011

Panas.

Nanti tunggu hati gua dah tak panas, otak gua dah tak serabut, masa gua dah banyak, assignments gua semua dah siap, semua subjek gua dah study tahap cemerlang, ETP gua dah setel, dah ada masa nak exercise, berat badan dah turun 4 kilo, gua sambung tulis bunga bunga balik dalam blog ni.

Gua pun rindu gak nak menulis.

Sekarang ni gua kerja nak emo mengamuk je, hati panas macam neraka dah, so kalau tiba tiba ada sesiapa merancang nak buat lawak lawak sopan, lawak taik, lawak kurang ajar ke, dengan gua lupakan je lah silap silap hati lu melecur gua simbah dengan kata kata dari mulut neraka gua kang.

Gua kalau marah memang gua main cakap lepas je. Memang kompem putus kawan punya lah kalau gua dah lepas cakap sebab tu gua kalau marah gua diam je.

Bantu gua jaga hati lu orang jugak.


Until later, bila semua da settle, gua kembali berkasih sayang dengan lu orang balik. K bai.

4 comments:

kerepektempeartstudio said...

Gua nak cakap samalu, sabar banyak-banyak. Okthnxbye.

mireya said...

alhamdulillah, gua sudah kembali tenang. :) hihi

k e r e p e k t e m p e said...

:) insya-Allah kita akan rindu sibuk begini nanti haha

mireya said...

betul. pasti rindu yang teramat.