Wednesday, July 20, 2011

Sebelum Saya Mati,

.
1. Saya nak bagitau crush saya yang saya suka dia (kalau ada)

2. Saya nak kahwin.

3. Saya nak pergi mandi ke semua waterpark yang ada di Malaysia.

4. I want to have a proper dinner di hotel macam dalam filem.

5. Saya nak pergi adventure to any island (di Malaysia or in the world) alone.

6. Saya nak lepak Bali.

7. Saya nak spend a whole week di Paris.

8. Saya nak spend two nights in Hard Rock Hotel, bilik betul betul menghadap pool and not spending time outside the hotel even for an hour.

9. Saya nak pergi haji.

10. Saya nak pergi umrah.

11. Saya nak habiskan satu hari bersama kanak kanak kurang upaya.

12. Saya nak habiskan masa seharian bersama anak anak yatim.

13. Saya nak habiskan masa bersama orang orang tua di rumah orang orang tua.

14. Saya nak makan di semua fast food / franchise restaurant yang ada di Malaysia.

15. Saya nak travel ke seluruh negeri di Malaysia,

16. Saya nak camping di hutan, sesat bersama sama dengan orang orang dalam hutan tu.

17. Saya nak pergi ke negara Afrika dan negara negara miskin lain in helping them distributing food to the victims.

18. Saya nak berlakon dalam filem.

19. Saya nak jadi heroin dalam mana mana karya teater.

20. Saya nak tidur di pantai and watching stars at night.

21. Saya nak buat campfire.

22. Saya nak masuk rumah hantu.

23. Saya nak main semua game yang ada di Genting Highlands.

24. Saya nak parti hari jadi untuk hari lahir saya yang ke 21. (Saya tak rasa saya dapat ni)

25. Saya nak pandai masak.

26. Saya nak buat cupcake.

27. Saya nak tengok wayang sorang sorang cerita hantu dalam wayang yang tak ada orang.

28. I want to dance in the rain.

29. Saya nak berenang di Andaman Sea,

30. Saya nak scuba diving the Sampoerna.

31. Saya nak pergi bungee jumping.

32. Saya nak pergi rock climbing.

33. Saya nak buat sky diving.

34. Saya nak belajar menari tarian klasik India.

35. Saya nak makan oyster.

36. Saya nak tengok wayang cerita sedih sampai saya menangis teresak-esak (they say Harry Potter can make you cry, hmm)

37. Saya nak belajar main drum and play in a band, sekali pun takpe.

... to be continue



.

No comments: