Monday, June 16, 2008

on the road

i'm on the road for the first tyme!!~

okeys..aku memang xdapat lesen lagi. agak memalukan kerana telah menganggur selama hampir 7 bulan d rumah tapi maseh xdpt lesen. hee~

wuteva. aku nk citer 1st tyme on the road nih. ak x pnah terpikir mcm mne nk bawak keta ats jalan raya yang sebenar cz aku selalu pk yg memandu di jln raya yg sebenar adalah sgt berbahaya memandangkan byk pemandu extreme di sane.

tp, sebab nk test mggu depan, terpaksa la memandu.

aku rase 1st tyme memandu nih, i'm not that bad. sebab, sepanjang2 aku memandu, aku hnya maintain dlm kdar 80km/h (which is laju according to my parents!). aku berjaya memotong 2 buah lori yg panjang (not sure whether it is contenna or wut). hahaha. my instructor pon cakap

"jangan bawak laju, bahaya."

i noe bebeh,i'm sori. aku rase dy takot nk nek keta dgn aku neh. cz ak tgk tgn dier asek dkt handbreak je. lg stu, kaki tu dkt break lg stu. redi nk break bile2 mase yg perlu. n tgn dier owez asek nk pgag stereng aku. hee~ mmg aku agak giler tyme memandu. rasenye aku nih ade potential jdik pemandu yg berbahaya.

so far, agk konfiden utk memandu. juz, tataw la lepas test ke x memandangkan aku memandu dgn agk giler.

well, harap lepas la test mggu dpan! oyehh~


ketaq.
2nd tyme on the road next week.

No comments: