Monday, November 24, 2008

hey, i am a good neighbour!

kamu, saya tahu kamu suka telur. saya pun suka juga dengan telur. telur memang sangat sedap dimakan.

nampaknya kita boleh jadi kawan baek, kan?

tapi, saya sudah tak tahan lagi apabila kamu menggunakan telur itu untuk tujuan lain. saya tak tahu kamu guna telur itu untuk apa sebenarnya, tapi saya rasa, kamu tak makan telur itu, bukan?

sebab saya bau telur dari bilik kamu. kalau kamu makan, tak akan ada bau. betol tak?

kamu, telur tu bau sangat busuk.

sangat sangat sangat busuk.

setiap pagi, saya keluar bilik, mesti saya bau telur tu. saya dah tak tahan lagi. tolong lah jangan buat rawatan kosmetik telur tu di sini. kalau mahu buat pun, jangan lah bagi bau telur tu menusuk sangat.

saya tak tahan lah. pagi pagi lagi mood dah hilang bila bau busuk telur.

belum campur perkara-perkara lain yang kamu buat lagi.

tapi, kamu jiran saya. naseb baek sem ini sudah hampir berakhir. sengsara saya akan hilang tak lama lagi.

so long.

harap kita tak berjiran lagi next sem. amin!



yang jujur,
saya jiran yang baek.

5 comments:

Merissa K. said...

hehe. this is hilarious! :)

Anonymous said...

ish ish ish...sapa la yg dok bukak spa teloq kat sebelah bilik u ni? tak try sound skali ka? bau sampai sini.hahahaha...

Mireya said...

to merissa k :
oh, yes it is!
tak sanggup dahhh. T.T


anon :
nk uat camner, foreigner. kaunselor cakap kita kena hormat culture *booo!!!!*

deena said...

haha.bell amat la klaka.
sape jiran kamu yg telur maniac tu?
aku xnak neighbour die gak ;)haha.
anyway.bday ko ble ha?

Mireya said...

deena :
yang dok depan bilik nie la.
huuuu.
xrela. da la ad rumors y ckp next year kne dok blik y sme gak.
oh, kne sengsara utk stu sem lg la nmpknye.
sob! T.T

bday i 17 sept. hoho.