Monday, January 5, 2009

aneroxic went wrong.

today i decided to do something that i really wanted to try long long long time before.

i went aneroxic!

tengahari tadi saya bangun tidur. saya pergi ke dapur. tak ada apa apa untuk dimakan. nasi tak ade. kueh tak ada. bihun goreng tak ade. apa apa pun tak ade.

air teh pun tak ade. :(

wahh!

tapi tak apa. saya pun tak lapar. saya kan mahu jadi makhluk aneroxia!

yeah. aneroxia rocks!

jadi, sepanjang hari ini saya tak makan. saya maen game, dan dengar lagu lagu mocca yang menggembirakan hati saya. :)

seronoknya jadi aneroxic! tak payah risau nak makan.

sehinggalah saya pergi ke dapur untuk basuh pinggan mangkuk dan masak nasi untuk ibu dan ayah.


kruk.krak.kruk.krak.kruk.kruk.kruk.krak.krak.


buruknya bunyi.

ohhh, bunyi itu datang dari perut saya. dan ia menghasilkan rasa yang tidak selesa.

aduuuhhhhh!~

saya cepat cepat masak air panas. ambil megi goreng, bancuh nescafe 3 in 1 satu.

kemudian saya makan.

aduuhhhhh!~

perut saya semakin tidak selesa.

saya berlari lari anak ke tandas.


saya muntah. muntah. dan muntah. kemudian buat sedikit urusan.

dan rasa tidak selesa perut saya masih tidak berkurangan.


oooohhhhhh!!!~

cik cik model sekalian, macam mana kamu boleh jadi kurus sekeping sampai macam tu? cik paris hilton, macam mana kamu boleh jadi skeleton bernyawa yang anggun bergaya, tanpa terseksa macam saya?

saya baru try jadi aneroxic untuk sehari. perut saya dah masuk angin!

sakit tahu.

ohhhh, saya lupa saya ada gastrik. mana boleh jadi aneroxic!

buduuhhhh!~

tak pe lah. lepas ini saya mahu cuba jadi bulimic pula.

tapi, saya benci muntah.

macam tu, diet je lah kan?

ibu selalu masak sedap sedap. rasa rugi kalau tak makan. saya mana boleh tahan godaan makanan. :(

hurmmmm.

banyak songeh lah pulak kan?

tak ape lah. biar saya jadi manusia tembam yang comel je. tak perlu kurus kurus. :)


got to go.
nak muntah. sakit perut lagi!

ooohhhhh!~ jangan lah kembung perut!
dah dah lah tuuuu!!!


sumpah tak mahu aneroxic daaahhhhh!!~


.

5 comments:

wawa said...

mereka banyak duit...boleh pergi cucuk sana sini...huhu

mireya said...

cucukkkk?
itu sggh menakotkannn~

brsyukur sudah.kan?
:)

deena said...

jgn ckap pasal makan.
terbayang2 520.
am a monster.craving for 520 like there's no more tomorrow.

:)

give me my 520!!

MyNaMeIsZeFF said...

pergh.. peminat budak kelantan... histeria tuh mesti ko minat gak

mireya said...

deena :
520? camera ke?
ohh~
beta tak paham :p

zeff :
budak kelantan rocks!
histeria? mesti laaa minattt!~ :P