Wednesday, January 7, 2009

cium laju laju. muahhhss!~



lee, marlia, sheda.

renduu sangat sangat dekat korang. serius sangat rindu.

gila lama kita tak jumpa kan? dah setahun lebih dah. waktu ambik result spm dulu pon kita tak jumpa kan?

sebab macam biasalah, i am the queen of kura kura. sentiasa lambat, tak kira di mana jua aku berada. hahaha. lol XD

tiba tiba teringat zaman form five kita yang macam hape tah tuu. hehe. terima kasih sebab kawan dengan aku even aku ged ged dulu. tapi aii ged ged dengan uols je kannn? kann? aii tak ged ged dengan jejans hampeh dan keparat tu semuuaa. :)

ingat tak waktu akhir akhir bulan puasa dulu?
kita pergi makan ayam percik kat atas tar, depan bangunan pentadbiran tu? lepas tu pusing pusing interview semua orang yang kita jumpa, including pak guard suruh mereka wish hari raya then kita record guna my camcoder. and malam tu jugak lah kita mengantoikan mon mon dengan habib sebab dating. lari diorang. kita pencegah maksiat yang berjaya. yeaahh!~

ingat tak waktu trial?
semua orang tengah gelabah pinjam baca buku pj. kita berempat pulak, seekor pon tak de buku pj. nak pinjam kat orang, sure tak dapat kan? last last kita pergi staff room, sembang dengan sir azanor azha. sir azha memang best sebab layan je kita. macam macam cerita yang keluar and kita pulak gelak macam tak ingat dunia.

oohhh, serius rennduu dengan sir azha. :)

ehhh, uols ingat lagi tak waktu pre-trial?
alahhh, yang waktu cikgu jaizah jaga kita punya periksa tu? hahaha. tak pasal pasal semua budak perempuan 5d kena angkut pergi staff room sebab sheda conteng kain. cekgu ingat sheda conteng formula or surat cinta atas kain tuu. aku pulak kena sebab pakai boot pergi sekolah. mana nak tau tak boleh pakai boot, tak pernah cakap pon. selama ni pakai tak kena pape pon. kan, kan?

aku rasa kalau boleh kira, sumpah berbakul bakul sumpah seranah yang kita dapat dari penghuni penghuni desamara ekhwani tu.

haaaa, buat buat lupa lah tuu. lempang kang.

ingat tak yang kita dangan kak sentap duduk sembang sembang kat tengah court sebab konon konon maen truth and dare last last jadi sesi mengumpat kak cik? hehe. kita memang jahat. and waktu tu sebenarnya semua orang tengah busy study untuk standardize test, tapi kita sebokk makan eskem tengah court di tengah malam.

and biasalah bila kita sembang, mesti gelak macam gaban. tengah siokk siokk gelak tiba tiba light off! and dengarlah beberapa orang keluar bilik sound kita sebab bising. korang lari tinggalkan aku yang blurr tengah court sebab kutip sampah eskem yang korang makan.

korang hampeh tau!

tapi sebenarnya bukan kita yang jadi punca, budak budak mana tah yang gelak tapi kita yang kena sebab kita duduk kat court. tapi, apa apa pun kita yang kena sumpah seranah. tuu tak campur lagi waktu kita gelak gila gila dengan mama. cerita pasal jugah. kena light off juga sebab gelakk tak engat dunia. pastu kena marah dengan ummu. adoiii.

hahaha. serius tengah gelak sorang sorang. gampang.

kita banyak buat gila gila lah, kan? yang pastinya, kita memang sukaa berfoya-foya.

korang ingat tak waktu aku dapat balik handset aku tuu? ingat tak mesej apa yang kita jumpa dalam tuuu? ops! memang lawak gila. and esokknya korang dok buat ayat ayat jijik dalam kelas. dok 'baby' sana 'baby' sini. 'ayang' sana 'ayang' sini. semua pasal mesej tu lahhh.

then bagi alasan konon konon tak perasan tersebut perkataan tuu. hampeh. kesian cekguu tau. haha. :P soriii ticer. :)

kalau waktu kelas cekguu natrah, kita akan duduk berempat. konon konon nak mintak urut sebab mengantuk. tak pon konon konon nak buat latihan sama sama, boleh bincang kalau tak faham, tapi last last jadi kita sama sama bergosip. hee. kita memang perempuan sejati kann? dua jam kelas bio untuk seminggu tu memang biasanya akan diisi dengan sesi umpat mengumpat atau sesi luahan perasaan bersama-sama.

haha. sumpah tengah gelak.

tapi, kita tak ade lah baekk setiap masa kan? ada masanya kita bergaduh. contoh waktu aku marah korang sebab bising bising dalam kelas dulu. lepas tu waktu sheda dengan mar keluar dengan kak sentap tinggalkan aku dengan lee berdua. keluar bukan nak cakap. kesian kami. :P

andddd, sori ye sheda sebab kenakan hang waktu true and dare dekat restoran cekkguuu azizan dulu. saje nak usekk. :)

oohhhhh. nak tulis semua yang kita buat waktu form five nie rasanya macam tak cukupp. banyak sangat kes yang kita pernah buat.

kalau bab pecahkan tembelang orang, kantoikan orang, kenakan orang, kita memang expert. tepokk tepokk untuk kita.

and kelas lima diligent 2007 telah menjadi kelas yang paling kerap di sebut waktu assembly sebab bising. antara penyumbangya adalah kita lah kan? andd kita juga pernah kena dengan jejans jejans hampeh waktu keluar dewan dulu.

ohhhhh, itu memang sangat darn! tapi bila ingat balekk, bukan semua orang berpeluang rasa apa yang kita rasa.

kita bising, kita jahat, kita kena kutuk macam macam. banyak orang tak suka kita. tapi tak apa, bukan salah mereka. mereka tak kenal the real us lagi. kalau mereka jadi kita, mesti mereka tak akan cakap macam tu, kan?

kita ingat yang indah indah je dah lah kan?

korang, aku renduu korang sangat sangat. maybe korang tak akan baca blog ni. tak pe. tapi, aku nak bagi semua orang tahu yang aku sangat sayang dan sangat renduu dekat korang.

kita mungkin jarang mesej, jarang call, jarang semuanya lah. tapi janji ingatan tu masih ada. kalau umur panjang, aku harap kita dapat jumpa balik. sembang sembang, gelak gelak macam dulu lagi.

serius sangat rennduuu. cium banyak banyak!


muahx!
belle.


tengah maki diri sendiri sebab hilangkan cd gambar grad! lempang diri sendiri banyak banyak kali. bodoh macam gampang. fakk fakkk fakkkkk!~

.

4 comments:

hapeace said...
This comment has been removed by the author.
hapeace said...

lee itu membe aku..
skolah dulu..
liyana rite?

Mireya said...

hahaha.
ye.
diala lee itu.
mmbr skola kau dulu.
:)

manismasin said...

belle!!! miss u~ ak jrang tulis blog. 1 sem 1 post. truk kn? hahaha

~lee~