Sunday, December 27, 2009

My Wedding Crasher.



I don't really like the idea of karaoke di majlis perkahwinan.

Kasihan pada pengantin dan keluarga, mereka juga berhak menikmati muzik dan nyanyian yang mantap walaupun ia keluar dari cakera padat.

Jangan samakan majlis perkahwinan dengan acara karaoke jamban mahupun karaoke di KBox or RedBox or apa-apa box pun.

Telinga tetamu perlu dipelihara.


.

5 comments:

ImaginE said...

lagi seronok kalau majlis kahwin x payah pasang muzik² langsung..x payah hire dj langsung!

bunyi suara org pon dah cukup meriah..x perlu muzik dari lagu ntah apa apa ntah...

deena said...

bell!! yang ni aku amat setuju sekali.
da la suara tak sedap.bingit telinga aku pergi wedding ada nyanyi nyanyi
apalaaa kasi la kedamaian sikit kat pengantin.

mireya said...

wawa : betul betul. kalau boleh, dj pun tak payah. dengar suara orang ramai pun memang dah meriah dah.

deena : kesian pengantin kalau orang yang karok tu susara tak sedap. pengantin kahwin kena la damai-damai kan.

Tam said...

bagi la bunkfac nyanyi ke,
best ape.
haihhh.

mireya said...

hehh tak payahh. buat memekak ajee. dah lah laghaaa. hishh rosak majlis betul. kan da emo daa