Monday, September 12, 2011

12. Five Guys Whom You Find Attractive.

.
Lima je? Ceh. Aku ada banyak pilihan lelaki yang aku suka dan anggap menarik kut. Tapi takpe, since dia mintak lima, aku cuba bagi lima. hihi.

5.
James Franco

Perlu ke nak bagi penjelasan? HAHA. Aku suka James Franco sebab dia handsome tahap manusia biasa. I mean come on, tengok muka dia macam muka pejalan kaki yang kita boleh jumpa kat tepi jalan buat peace and high five je kan? Muka tak perfect macam Brad Pitt and that's why I like him. Sebab dia biasa. I like ordinary guy. RAWR!

Who else could look so sexy with scruffy looks? James Franco! Who live in the pineapple under the sea? Ok LAME.

Lagi satu, it's because no one else can smile like this and still makes you want to hug him. Oh God why he has to be so sexy? WHY? Comel je senyum macam tu hik hik hik (gelak gatai)

4.

Matthew Gray Gubler

Kalau korang tengok Criminal Minds, mesti korang kenal mamat ni. Genius yang awkward. Handsome. Aku tak tahu apa yang aku suka pasal dia ni tapi aku memang suka dekat dia. Mungkin sebab dia nampak macam nerd, dan dia banyak cakap tapi cakap benda-benda yang facts, and maybe sebab dia socially awkward yang buat dia nampak comel. Mainly sebab dia nerd kut. Aku suka nerd. Suka GILA. MAKSIMA.

3.
DR. A_ _ _

Okay ni salah seorang lecturer kat UTP. Aku try google gambar dia tapi tak jumpa pulak, tapi kalau jumpa pun harapan lah aku nak letak weh. Kantoi la aku gila dekat lecturer. Aku suka dengan lecturer ni sebab aku rasa dia tua yang handsome. Oh my God, aku sanggup jadi bini dia kalau dia offer. HAHA sebab aku rasa dia memang handsome dan sexy lah. He's funny too! Aku tengah berangan nak jadikan dia SV aku untuk projek FYP aku dua tahun lagi. It's very risky sebab ramai student kata dia ni kedekut markah dan evaluator yang kejam tapi aku nak jugak sebab aku suka dia! HAHA SAIKO I KNOW. Waktu dia ajar salah satu subjek aku dulu, aku try hard tau sebab nak impress dia. Aku tak nak lah waktu dia tanda paper aku, tengok markah sikit, nanti dia ingat aku bengap sangat pulak (padahal memang agak lembab) so aku belajar pulun-pulun sebab punya lah aku nak impress. Dasyat kan? Aku ingat kot banyak quote yang dia cakap dalam kelas sebab dalam kelas dia memang aku attentive gila, ye lah aku minat dia kut, mesti lah aku dengar apa yang dia cakap sepatah, sepatah. Hihi. Isk Dr. A, awat lah hang handsome sangat?

2.

Zulhuzaimy

Aku sebenarnya suka sangat dengan lelaki Melayu. Sebab aku rasa lelaki Melayu ni seksi seksi belaka. Zulhuzaimy ni aku suka lepas cerita REMP-IT. Memang tak hardcore lah minat lepas dia famous kan tapi aku suka setiap kali dia bawak watak antagonis. Perghhh stim siot. Aku akan duduk terpacak depan tv tu tak gerak tengok dia berlakon. Jatuh cinta berjuta kali tengok dia weh. Sumpah.


Yang last sekali, JENG JENG JENG



NOMBOT SATUUUU!


Jit Murad.



Aku suka dia sejak aku sekolah rendah. Aku tengok dia berlakon cerita Manglish and Melayu urban. Tengok cara dia cakap pun tahu dia ni tak berapa nak Melayu tapi aku suka gila dengan dia sebab aku rasa dia menarik. Tak tahu lah handsome tang mana, tapi aku suka betul dengan dia. Dan kebetulan dia aktivis teater yang sangat giat! Oh jodoh! HAHA. Tapi unfortunately, aku tak pernah tengok dia on stage. One of my dream is to watch his show. Tapi tak tahulah bila akan termakbul kan. Anyways, aku sangat kagum dengan dia, aku sangat suka his acting (on tv) and aku harap aku dapat lah tengok show dia satu hari nanti.

.

2 comments: