Monday, July 27, 2009

i couldn't stop writing about Siti Rosma ; haha controver-sial!

sebaik sahaja saya dan the favourite pets [baca ; Siti Rosma dan Mimi Yana] tiba di universitas kami yang tercinta, kami telah merancang satu outing ke Manjung

oke, saya tak mahu elaborate lebih-lebih tentang outing kami ke Manjung cuma saya nak bagitahu Razak Mohaideen tak reti buat cerita seram dan pengarahan dia nampak tak bersungguh-sungguh macam oh-janji-muka-kau-lawa-and-boleh-berlakon-sikit-aku-kasi-kau-lepas-janji-orang-datang-tengok-wayang-cerita-aku-and-aku-dapat-duit-juta-juta-sudah sumpah agak kecewa ingatkan dia berubah sikit well nak expect apa kan kalau dah nama dia yang mengarah.

jangan saman saya, saya memang dilahirkan mulut jahat. PLEASE.

saya juga nak beritahu sila jangan bawa saya menonton Harry Potter sebab saya tak suka sebenarnya tengok cerita yang ada unsur magik sci-fi segala jadah especially yang ada banyak-banyak series sampai ada enam tujuh movies sumpah saya akan confuse habis campur aduk semua dan akan banyak tanya sampai anda akan rasa nak lempang well macam lah korang nak bawak i pergi tengok movies kan?

so, selepas sehari outings segala, kami pun pulang dan saya dengan sengajanya meninggalkan kad matrix di dalam kereta Siti Rosma kerana lepas ni nak goda dia untuk pergi ke Seri Selatan makan sotong goreng tepung.

jadi, sampai hari isnin saya lupa nak ambil balik kad matrix saya yang tertinggal di dalam kereta Siti Rosma. dan untuk menambah malang, Siti Rosma pada hari isnin kelas beliau adalah pada pukul LAPAN pagi dan saya, SEBELAS pagi.

dalam pukul sepuluh saya keluar sebab nak kena pergi dewan untuk daftar lecture yang turn out to be dah penuh damn damn damn!

memandangkan tak ada kad matrix, saya pun text Siti Rosma untuk beritahu yang saya ambil kunci spare beliau untuk bukak kereta sebab kunci kereta dia bawak sekali ke kelas sebab dia gantung sekali dengan kunci bilik oke too much infos di situ.

saya ; babe, i amek kunci spare u tau!
rosma ; oke!
saya ; eh, kereta u parking kat mana?? tak nampak pun.

[lama baru balas dan saya dapat call]

rosma ; errr babe, KERETA I, I TENGAH DRIVE.
saya ; aaaaarrrgggghhhh!!! BIMBO nyaaa!!!


ayat favourite saya sekarang ; saya tak tahu apa yang Siti Rosma fikir waktu dia tengah buat benda tu.

dan saya tak perlukan kad matrix tu pun sebenarnya.

.

4 comments:

mimiyana said...

ayat favourite saya sekarang ; saya tak tahu apa yang Siti Rosma fikir waktu dia tengah buat benda tu.

ak sokong!!! hahaha. kalo ikutkn ati byk lg cite yg bole d kaitkn dgn statement d ats. hahahaha ;pp

Mireya said...

yang lain kita simpan untuk yang seterusnya.

HAHA.

Rosma said...

korang ni kan...kejam taw........

Mireya said...

alololo

jgn la merajukk

haha

geli sial dgn diri sdrik! :P